wtorek, 4 października 2011

Żyjąc wspomnieniami :)) (photo heavy)

Z wakacji wróciłam już cztery dni temu, ale wciąż żyję wspomnieniami. Pozwolicie, że się nimi z Wami podzielę? Zapraszam na krótką, wirtualną wycieczkę po gorącym, jedynym w swoim rodzaju Egipcie :))





















Błogie lenistwo nad hotelowym basenem. Spacery nad sąsiadujące z ogrodem morze, które podczas odpływów odsłaniało martwą rafę. Taksówkowa wyprawa na bazar El Dahar. Rejs na Giftun, w trakcie którego snurkowaliśmy na rafach - tym razem żywych :) Wrażenia bezcenne. No i sama atmosfera, klimat Egiptu który osobiście uwielbiam, pomimo pewnych niedogodności.

Na koniec odrobina prywaty, takiej mocno prywatnej. Niezainteresowanych uprasza się o zaprzestanie czytania w tym miejscu ;))

Zdjęcia miały być wczoraj, ale się nie wyrobiłam, gdyż moją głowę (oprócz wspomnień) zaprząta coś jeszcze. Chociaż... to także jest wakacyjne wspomnienie. Nie wytrzymam, żeby się nie pochwalić! Do Egiptu pojechałam z Nim jako jego dziewczyna, a wróciłam... jako narzeczona :)))


I jak tu nie żyć wspomnieniami? ;))

No, ale dość tego rozprężenia. Wracam do normalnego blogowania. W kolejce już czeka kilka recenzji. Nie pozwolę Wam na nie czekać zbyt długo :)

41 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! Rzeczywiście będzie co wspominać :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Violl, gratulacje! :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Violl gratulacje! :) W zeszłym roku też byłam z chłopakiem w Egipcie (choć ten stan po powrocie się nie zmienił ;)) i wspominam to jako cudne chwile :) Przepiękne zdjęcia, od razu się cieplej robi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz gratuluję! :***
    Jakbym już gdzieś widziała te zdjęcia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!

    Świetne zdjęcia, takie... kolorowe!:D
    I zazdroszczę tego nurkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe widoki : Zazdroszcze słonecznych wakacji, ja byłam w deszczowej Szkocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Violl, bajeczne zdjecia!!!!

    Gratulacje i wszystkiego dobrego:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Przeglądałam właśnie wątek zaręczynowy na Wizażu i widziałam Twoje zdjęcia, ale nie wiedziałam, że to Twój blog! Szczęścia!
    A zdjęcia przepiękne, będziecie mieć super pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PS: A pierścionek przepiękny, klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, bardzo przyjemnie się oglądało:)

    I oczywiscie gratulacjeee!!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) I jednocześnie zazdroszczę takich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)) Same najlepsze chwile przed Tobą :)

    Bardzo lubię Egipt ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję z całego serca! wakacyjne wyjazdy sprzyjają zaręczynom, mój mąż oświadczył mi się w Zakopanym :))) pierścionek śliczny, bardzo mi się podobają takie :) no to teraz życzę wszystkiego dobrego i spokojnego planowania ślubu :)))) a zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :)) a zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!! I bardzo zazdroszczę :)

    W Egipcie mnie jeszcze nie było, ale ten kraj jest na liście planowanych do odwiedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja slsyzalam ze Egipt jest przereklamowany i ze tak naprawde nic specjalnego :P

    OdpowiedzUsuń
  17. O Boże, gratuluję Ci z całego serca! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia super!
    w Egipcie jeszcze nie byłam, może za rok?

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje ;) A zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje ! Śliczny pierścionek i lakier ! :D

    Piękne zdjęcia,w Egipcie nie byłam i pewnie nie pojadę bo z Turcji mam nieprzyjemne wspomnienia, a jednak kultura jest podobna, ale posty wakacyjne zawsze chętnie oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam bardzo :)))

    Mika.Lifestyle, to zależy, czego od Egiptu oczekujesz :) Jeśli - tak jak ja - potrzebujesz relaksu, basenu, ogrodu, morza i stuprocentowo pewnej, pięknej pogody i zobaczenia nieco odmienności wynikającej z innej kultury, to na bank się nie rozczarujesz :) Natomiast jeśli zamierzasz prowadzić tam europejskie, imprezowe życie, to faktycznie polecam inny kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Viollu jeszcze raz gratuluję :* będziesz miała piękne wspomnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Sciskam z gratulacjami :) zdjęcia piękne !!!!!!! bo widoki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Ciekawa jestem, czy się spodziewałaś, czy było to totalne zaskoczenie? :))

    OdpowiedzUsuń
  25. serdecznie gratuluję zmiany stanu :) zdjęcia szczególnie tej błękitnej wody cudowne. chyba podkręcę kaloryfer żeby poczuć ciepły podmuch wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne zdjecia, ale co tam zdjecia ... gratulacje!!!!!!!!! Eh, facet sie postaral ;))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Rychło w czas odpowiadam, ale co tam... :D Kotwilko, totalne zaskoczenie :) Ogólnie wiedziałam, że prędzej czy później to nastąpi, ale nie spodziewałam się, że to już, że wtedy :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...