piątek, 19 sierpnia 2011

Koniec świętowania ;))

Mucha podpowiada, że to już dzisiaj! Koniec świętowania. Czas na ogłoszenie wyniku naszego urodzinowo-rocznicowego rozdania właśnie nadszedł ;) Pamiętacie nagrody? Chętnie przypomnę, co było do zgarnięcia :))



Lekki lotion do ciała Balea - Fresh Melon oraz brokatowy top coat Essence - Circus Confetti :)) oba produkty są oczywiście nowe.

W rozdaniu wzięło udział 147 osób. Wśród nich szczęściara! Nie przedłużajmy :))

Urodzinowo-rocznicowa nagroda Viollet & Muchy wędruje do...


Kokosowej Panny! 

Gratuluję! Czekam na maila z danymi do wysyłki (viollet.blogspot@gmail.com). Pozostałym uczestniczkom dziękuję za udział i liczne życzenia! Zapraszam w moje skromne blogowe progi jak najczęściej :)) czy muszę dodawać, że wkrótce znowu pojawi się coś do zgarnięcia? ;)

PS. Jak pewnie zauważyłyście, blog Na obcasach znowu przeszedł metamorfozę... Obiecuję, że kolejnych zmian prędko nie będzie ;) W końcu jestem usatysfakcjonowana jego wyglądem. Mam nadzieję, że obecny layout trafia w Wasze gusta :))

29 komentarzy:

  1. gratuluje
    ...zzera mnie zazdrosc ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bawię się tak! ;)))

    Kokosowa Panno, gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Kokosowa wszystko wygrywa \;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Kokosowej Pannie gratuluję! Cieszę się, że nagroda powędruje do tak uroczej Osoby!

    A blog wygląda bardzo elegancko. Cenię oszczędną formę. I świetną masz favikonkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokosowa panna to ostatnio chyba ma szczęście ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo trafia w moje gusta! Jest przejrzyście i elegancko :)
    btw. już miałam tyle razy Ci to napisać, Twój nowy avatar jest prześliczny! :) W pierwszej chwili myślałam, że to obrazek z jakiejś mangi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sabbath, :))

    Agnieszko, a u kogo jeszcze wygrała? :D

    Idalio, dziękuję! Avatar to najprawdziwsze zdjęcie cyknięte na plaży pewnego ciepłego kraju :) TŻ mi zrobił i do dzisiaj dumna z niego jestem ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Ja też myślałam, że to obrazek z mangi rodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szablon bardzo mi się podoba :)

    a Kokosowej Pannie gratuluję, to dopiero jest szczęściara ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie, Kokosowa Panna ma szczęśliwy miesiąc. :p Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rebellious, nie mam nic wspólnego z mangą, nie interesuję się tym :)

    Paula, :*

    Motylico, zaraz pójdę śledzić gdzie jeszcze wygrała :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Violl, zdjęcie jest przepiękne! Tż powinien oprawić je w ramkę i zawiesić w najbardziej widocznym miejscu :D Aż zainspirowałaś mnie do zmiany mojego nudnego avka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwycięzcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy wygląd jest jak najbardziej zadowalający. Podoba mi się. Jest przejrzyście i stylowo. Jestem zdecydowanie na tak:D

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje ! ;))

    www.bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ! :) A nowy wygląd - świetny - prosty,przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się nad tym fluidem ColorStay, bo mam cerę suchą i rzadko kiedy się świece :)
    Za niedługo jadę do Niemiec na zakupy i chyba skuszę sie na produkty Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a widzisz, kompletnie nie pomyślałam o Nutelli, następnym razem obowiązkowo spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedno niżej i by było ;p

    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...