niedziela, 31 lipca 2011

Sezon na arbuzy ;)

Jak w tytule - sezon na arbuzy w rozkwicie :)

(foto: delima.pl)

I to nie tylko w kuchni! Jakiś czas temu popełniłam zakup lakieru do paznokci China Glaze - Watermelon Rind.



Przez długie tygodnie stał nienaruszony pośród innych moich lakierów, a ja zastanawiałam się, co też strzeliło mi do głowy, że go kupiłam. Ja i zielony manicure?! Przecież najlepiej czuję się mając na paznokciach lakier w dowolnym odcieniu różu, fioletu, czerwieni bądź jasnego beżu... Ewentualnie w grę wchodzi brąz, koral... Ale... zieleń?

W końcu dojrzałam do decyzji o przetestowaniu. Odnośnie aspektu technicznego mam następujące spostrzeżenia: wygodny pędzelek, idealna konsystencja lakieru (niezbyt gęsta, ale też niezbyt rzadka), świetne krycie po nałożeniu dwóch warstw, dość szybkie wysychanie, zadowalająca trwałość (po 3 dniach zaobserwowałam starte końcówki i zero odprysków, co zresztą zaraz zobaczycie na zdjęciach), zmywanie - pomimo brokatowej struktury lakieru - w porządku (wystarczy na moment docisnąć do paznokcia nasączony zmywaczem wacik, a następnie potrzeć - brokat schodzi bez problemu). Największą (i właściwie jedyną) zagwozdkę mam w kwestii tego konkretnego koloru. Oceńcie same:




Jako zwolenniczka paznokci w odcieniach różu, fioletu czy czerwieni nie mogę się do tej arbuzowej skórki przekonać. Niby mi się podoba, kolor sam w sobie jest ładny, nasycony, ale jednak... coś mi tu nie gra ;)

Podsumowując: lakier marki China Glaze pod względem technicznym - rewelacja! Ale ta zieleń... chyba jednak nie dla mnie ;)

Jakie są Wasze odczucia odnośnie Watermelon Rind? Ciemna zieleń na paznokciach - hot or not? ;))

58 komentarzy:

  1. Wygląda nieźle, na paznokciach faktycznie daje efekt skórki arbuza. Myślę, że to całkiem fajny lakier "stopny":)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się ta zieleń również nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. heh:) uwielbiam arbuzy;) A co do lakieru, to bardzo fajny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam lakier w takim odcieniu i jakos nie uzywam:o

    OdpowiedzUsuń
  5. Mizz, na stopach też preferuję róże, czerwienie bądź fiolety ;))

    Kinga, ja ciągle jestem w gronie niezdecydowanych ;) ale skłaniam się ku odrzuceniu ;))

    Natis, arbuzy to i ja kocham! Kolor skórki jednak niekoniecznie ;)

    Na Krawędzi, witaj w klubie... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten arbuzowy lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to taki jesienny lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jak najbardziej :] Lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jakoś nie przypadło, jakiś taki ciemny i zimny...
    Wole radośniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miętówko, no coś w sobie ma :)

    Kobiecewariacje, chyba masz rację...

    Curlygirl, w takim razie z czystym sumieniem Ci go polecam :)

    Splątane słuchawki, otóż to, też wolę cieplejsze barwy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor mi się bardzo podoba, ale absolutnie nie mogę znieść lakierów z brokatem, bo brokat to dla mnie dodatek, który lubię dozować sama ;)
    Uwielbiam chłodne kolory lakierów, dlatego przypuszczam, że czułabym się w nim wyśmienicie, jednak jeśli mam być szczera - zupełnie mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj to nie moj kolor ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesienią, zimą czemu nie, ale na lato za smutny jak dla mnie :) chociaz przy tej pogodzie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny kolor! bajeczny bez wzgledu na zastosowanie dlonie/stopy.Bardzo lubie takie odcienie ale z China Glaze nie polubilam sie za bardzo, jest to tzw. trudna milosc ktora nie bedzie kontynuowana.Niebawem bedzie notka o co chodzi;)

    Najwazniejsze aby TOBIE pasowal kolor i dobrze sie z nim czula, reszta to szczegol;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobny lakier to znaczy kolor lakieru ma firma Avon niestety nie jest taki rewelacyjny pod względem kosmetycznym:/

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie się nie podoba. nie mój kolor. no i nie cierpię arbuzów ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety to nie mój kolor, i jakoś nie przypominam mi arbuza:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny jest, ale nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też ten kolor zastanawia, bo pierwsze skojarzenie jaki mi do głowy przyszło, to na pewno nie był arbuz, ale widocznie producenci wiedzą lepiej :D
    Ale ogólnie kolor nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś mi specjalnie nie podszedł. A co do arbuza - to mmm.. narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja Sama, rozumiem :)

    Ewela, mój raczej też nie ;)

    Lya, no dokładnie, pogoda iście jesienna :(

    Hexx, więc czekam na notkę!

    Nutellaestrela, nigdy nie miałam żadnego lakieru z Avonu, więc nie mam porównania.

    Princetonxgirl, nie lubisz arbuzów? Chyba jesteś jedyną osobą od której to słyszę :P

    Malwina, bo to bardziej jego skórka ;)

    Crazy natalko, widać mamy różny gust ;))

    Pretty Liar, podpisuję się pod Twoją wypowiedzią :)

    Moniaaa, ujdzie w tłumie ;))

    Angees, sobie też narobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna zieleń, ale wydaje mi się, że jakoś nie pasuje Ci do dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przypadł mi do gustu odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przypomina mi arbuza :D Ale apropo tego owocu - zasadziłam na ogródku i cholera nie chce rosnąć;D
    Nie podoba mi się ten kolor.. Co prawda lubię zielenie ale ta jakoś nie przemawia do mnie.. Może przez ten połysk. Sama nie wiem..
    Pozdrawiam z chłodnej Wielkopolski ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor ni ejest zły, ale chyba niekoniecznie można go nazwać jako skórkę arbuza, jest zbyt taki.. metaliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor, niestety na moich paznokciach nie będzie najlepiej wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmmm nie lubię zieleni... dla mnie not ;)
    Otagowałam Cię: http://idaalia.blogspot.com/2011/07/tag-nie-wyjde-z-domu-bez.html
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Viollu nie dziwię się, że ten kolor Ci nie podszedł :) dziwny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm... kolor niby zimny ale trochę daje po oczach. PS. masz piękne, zadbane pazurki; ideał, do którego dążę bezskutecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. zieleń jest świetna :D aczkolwiek mało mi to rpzypomina kolor arbuza ;DD

    OdpowiedzUsuń
  31. Atino, no właśnie... nie powala...

    Martuś, może dlatego dziwnie mi się go nosi ;)

    Simply, szkoda, że nie pomyślałam o tym przed zakupem ;))

    Dominika, :)

    Colortrend, zasadziłaś arbuza?! Szalona :D

    Agnieszka, to przez ten mikro-brokat :)

    Meryx, na moich też nie prezentuje się najlepiej :P

    Idalia, dziękuję! :*

    Renia, pierwszy i ostatni raz miałam go na paznokciach ;))

    Sayuri, to dzięki NailTekowi II :))) dzięki!

    Becomingbeauty, no w sumie średnio podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dzzziwny aż mnie ciarki przeszły :P
    do arbuza to to podobne nie jest. pomimo, że mam dwie zielenie w mojej lakierowej kolekcji to żadnego nie miałam na pazurkach never ever :P a arbuzy lubię.

    OdpowiedzUsuń
  33. jeżeli zieleń na panokciach to albo wojskowa albo ciemna butelkowa

    OdpowiedzUsuń
  34. do arbuza mu daleko ale mi się bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja myślałam, że skoro arbuzowy, to róż ;) A ciemnej zieleni mówię raczej nie, wolę brązy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Innalajna, widać co innego jeść, a co innego mieć na paznokciach ;))

    Yasminello, jak dla mnie - najlepiej żadna ;))

    Ewalucjo, :)

    Kotwilko, ja też :P

    OdpowiedzUsuń
  37. kolor może i nie jest najgorszy ale zupełnie nie pasuje mi do Ciebie ;))) nie Twoja barwa Słońce :) :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Mila, a Twoje tak? Bo wiesz, lakier jest na wylocie ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie cierpię arbuzów ale lakier jest świetny ! :D.

    OdpowiedzUsuń
  40. ja coś czuję, że też bym się w nim nie odnalazła :P

    mam zielony ciemny (butelkowy) i turkusowy i też stoi i się kurzy...

    z zieleni jedynie taki jasny - limonkowy mi służy na stópkach =]

    OdpowiedzUsuń
  41. Jako fanka ciemnych lakierów na paznokci - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dla mnie kolor nie bardzo ale sama marka produktu podobno dobra- gdzie mozna ja kupic? bo ja widzialam tylko w necie

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny ten kolorek :). Posiadam podony odcień zieleni i jestem nim zachwycona, choć nie wygląda on tak jak na twoich paznokciach pięknie (mam krótkie paznokcie i małą płytkę). Fajne jest też to, że nie ma odprysków tak jak przy niektórych lakierach po 2 dniach.
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Karola, :)

    Milly, lubisz żarówiasty pedicure? ;)

    Ada, właśnie w moim też niekoniecznie :P

    Vedette, :)

    Mika.Lifestyle, ja swój kupiłam w Internecie (na transdesign bodajże, przez wspólne zamówienie na Wizażu), ale ChG prawdopodobnie można dostać w Douglasach - widziałam tam m.in. OPI. Tylko... po co przepłacać?

    Sleepin_beauty, to prawda, nie ma nic gorszego od odprysków :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi się kolor bardzo podoba! Ja np. swoich paznokci nie lubię w czerwnieniach/bordo. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja uwielbiam zielone lakiery, a ten naprawde wygląda jak arbuzowa skórka:) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wioluś - w lecie? uwielbiam :)))
    opalone stópki i taki żywy kolorek na pazurkach + fajne sandały :)))

    mam żółty, pomarańczowy i ze dwa różowe :))))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ewu, jesteś wyjątkiem ;))

    Kleopatre, :)

    PureMorning, ciekawy na pewno, ale czy ładny? ja jestem na nie...

    Milly, szalona kobieto :D ja jestem bardziej zachowawcza w takim razie ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo mi się podoba ten kolor... i z przykrością muszę stwierdzić, że chyba się zakochałam w lakierach ChG... skubane świetnie trzymają się na moich słabych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny kolor kurcze wypadałoby wypróbować jakiś lakier ChG;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...