poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Zza oceanu :))

Jakiś czas temu brałam udział w konkursie zorganizowanym przez Urban, autorkę bloga The Urban State of Mind (KLIK). Co prawda nie ustrzeliłam żadnej z głównych nagród, ale moja humorystyczna tFórczość (tak tak, bo twórczością tego nie nazwę ;)) została doceniona - ku mojemu zaskoczeniu i ogromnej radości ;))


Urban przygotowała dla mnie nagrodę specjalną, która dzisiaj przywędrowała do mnie zza oceanu :) Zobaczcie, jakie dobroci dostałam! :))


Pędzle EcoTools, które stworzą komplet z posiadanym już przeze mnie zestawem pędzelków doocznych :)



Rozświetlacz w kremie NARS - kolor Orgasm. Jego jestem chyba najbardziej ciekawa :))


Cień do powiek P2, który ze względu na kolor prawdopodobnie znajdzie u mnie zastosowanie również jako róż do policzków :)





Próbki: perfumy 1 Million Paco Rabanne, których jeszcze nie znam :) BB cream Missha Perfect Cover oraz balsam do ciała Nuxe :)


Do tego przemiła kartka z kilkoma odręcznie wypisanymi słowami :))


Urban, dziękuję! :))) Sprawiłaś mi dużą przyjemność :)) Już jutro zabieram się za testy.

PS. Nie mogę nie zauważyć faktu, że to mój setny post! Blogowanie wciąga i wywołuje u mnie masę pozytywnych emocji. Cieszę się, że jesteście, czytacie i dzielicie się ze mną swoim zdaniem. Dzięki Wam moje pisanie ma sens. Mam nadzieję na jeszcze wiele takich "setek" :))

21 komentarzy:

  1. Fajna wygrana :)
    I gratuluję jubileuszu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł-gratuluje wygranej oczywiście :) same cuda w tej paczce-pędzelki superowe! ostatnio gdzie się nie obejrzę to te ecotoolsy się za mną czają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Greatdee, dzięki :)))

    Simply, takie prezenty zawsze cieszą :D

    Pannojoanno, może w końcu wyskoczą z lodówki... ;))) a serio - są super (opinię wyrobiłam na podstawie użytkowania doocznych), warto skorzystać z promocji na iHerb i kliknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny prezent! Jestem ciekawa tego rozświetlacza, bo dużo dobrego czytałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra fanty! ciekawa jestem Narsa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotwilka, ja właśnie choruję na róże tej firmy, więc tym bardziej się cieszę :))

    Idalio, recenzja wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wygranej - nagroda bardzo fajna :)
    U Ciebie 100 wpis a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze sie, ze paczuszka dotarla cala i zdrowa :*

    OdpowiedzUsuń
  9. I oczywiscie gratuluje setnego posta - to dla mnie zaszczyt, ze jest akurat o cackach ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Luna, im więcej wpisów tym bardziej jest z górki :))

    Urban, :)))))

    Dezemko, zgadzam się ;)

    Cammie, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, super nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale Viollet :] najwyraźniej urzekłaś Urban ;] Piękny komplet pędzli Eco Tools :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję :) bardzo inspirujący blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow fajny blog zapraszam cię do mnie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje:). Jak się Eco Tools sprawują?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki dziewczyny :)

    Hawo, są ok - włosie miękkie, nie wypada podczas prania... Zobaczymy jak będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...