środa, 16 marca 2011

Komu czekoladkę, komu? ;))

Drogie czytelniczki, nie będę Was już dłużej trzymać w niepewności ;) Czekoladowy konkurs rozstrzygnięty! Bardzo dziękuję za liczny odzew oraz opisy Waszych ulubionych perfum, to dla mnie niewątpliwie źródło inspiracji oraz pewna informacja o tym, jakie jesteście :))

Przed chwilą spisałam wszystkie losy, uruchomiłam maszynę losującą (KLIK) i... już wszystko jasne!

Pierwsza próbka perfum La Perla - Dark Extacy leci do...


Kasiaj85!

Druga próbka trafi w ręce...


Vedette!

Gratuluję dziewczyny :))) Czekam na Wasze adresy! viollet.blogspot@gmail.com

17 komentarzy:

  1. a ja w nagrodę pocieszenia zrobię sobie gorącą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no żesz, tak blisko było no :D Gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stri-lingo, świetny pomysł! Ja też sobie dzisiaj zrobię :)))

    Domi, fakt, było o włos :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Vedette! Kasiaj85! gratulacje!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no a byłam blisko xD

    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany Julek!!! :) chyba zagram w totka! :D ależ się cieszę!!! już piszę maila :))
    iiiiiiiii :))) sorry ale po prostu się cieszę :) i nie mogę się doczekać! Zwłaszcza że pogoda ostatnio sprzyjająca bardziej jesiennym niż letnim zapachom :) dziękuję! i gratuluję Vedette :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia, czułam, że będziesz się cieszyć w ten sposób :D nie wiem skąd, ale wiedziałam ;))) Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaaaa dziękuję ;* Myślałam, że z radości dziurę w suficie zrobię od skakania po łóżku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Vedette, mam nadzieję, że nie obciążysz mnie kosztami ewentualnego remontu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej a tak było blisko xD gratulacje dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba przegapiłam te konkurs. dobrze, że dziś kupiłam sobie przepyszną gorzką czekoladę w lidlu ;p

    ps. zapraszam do konkursu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a masz kwiatka :*
    http://pialjaka.blogspot.com/2011/03/tag-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Woda też trochę wzmcnia kolor:) Co prawda moim zdaniem lepszy Duraline, bo przeduża też trwałość i jednak mocniej podbija kolory cieni:).

    Dzięki za komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje :))
    pierwszy raz byłam tak blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje dziewczyny:) I zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...